۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۰۹۴۱۶
حجت الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

جلسه فراکسیون روحانیت فردا برگزار می‌شود| بررسی شهادت دو روحانی در فراکسیون

جلسه فراکسیون روحانیت فردا برگزار می‌شود| بررسی شهادت دو روحانی در فراکسیون
رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فراکسیون متبوع خود و بررسی مسائل روز و شهادت اخیر دو روحانی در این فراکسیون خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص برنامه‌های آتی فراکسیون روحانیت گفت: فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی فردا (سه‌شنبه) رأس ساعت هفت صبح و پیش از جلسه علنی پارلمان برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که دستورکار نشست فردا چه موضوعاتی است، عنوان داشت: بررسی مسائل روز و مرتبط با زندگی از موضوعاتی است که فردا در فراکسیون روحانیت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تحرکات اخیر آمریکا و دسیسه «معامله قرن» از جمله مواردی است که اعضای فراکسیون روحانیت در خصوص آن بحث و بررسی خواهند کرد.

حجت الاسلام ذوالنور تاکید کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر دو نفر از روحانیون در کشور شهید شدند که این مساله نیز در دستورکار جلسه فردا فراکسیون روحانیت پارلمان قرار دارد.

وی با یادآوری نشست‌های متعدد فراکسیون روحانیت با مسؤولان بلندپایه روحانی در کشور، بیان داشت: بر اساس برنامه‌ای که از پیش در فراکسیون روحانیت تدوین شده است، این فراکسیون با مسؤولان تاثیرگذار روحانی در کشور دیدارهایی را داشته است و ادامه این روند در جلسه فردا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام ذوالنور در پاسخ به این پرسش که آیا در نشست فردا موضوع انتخابات هیأت رییسه فراکسیون روحانیت نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: این موضوع برای جلسه فردا پیش‌بینی نشده است./856/ت301/ق

ارسال نظرات